Mitt nyår

Mitt nyår var bra. Jag var på fest hos Maria firade med Maria, Sara , Elin, Christian, George, Johan och Lennart. Johan och Lennars är Georges kompisar trevliga killar. George känner jag sen innan trevlig och söt kille är han allt. Jag som vanligt drack för fort och min klänning höll på att eldas upp, vart flera hål i den i alla fall. Dock så syndes det inte så mycket så jag vart inte så ledsen för det haha. Vi drog in till stan sen, rätt mycket folk ute , och där hände en jävligt rolig sak. Jag träffade min goda vän Dansken som jag inte har sett på flera år, så jag vart jätte glad flög nästan rent av på honom haha nej då men glad blev jag.


Träffade även lite annat trevligt folk.


Ja mitt nyår var helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0