NATTINATTI

Idag var vi för mycket personal på jobbet (men det är ju aldrig fel) Jag och Helena hade fått samma pass, men det slutade ju gott och det var ju bra.

Nya ägare på jobbet, kommer ta ett tag innan man kommer in i det nya. Fast det är ju inte mycket som ändrats och det är ju skönt. Och det mesta som ändrats är ju bara bra saker så detta kommer nog bli prima ballerina tror jag.


Hade ont i magen idag dock, mina kollegor hade ont i huvudet. Bara man inte går och blir sjuk nu, för det hinner jag verkligen inte med. När jag gick av mitt pass så gick jag hem och vilade en stund jag var helt slut i huvudet. När jag gick i skolan jobbade jag ju inte lika mycket. Men nu är det mycket jobb (vilket jag är glad över) men det känns ju mycket i min rygg och i mina knän. Men jag tycker mycket om mitt jobb och har bra kollegor så klaga är synd och göra.


I morgon blir det jobb igen, på onsdag är jag ledig, då ska jag bara ligga i sängen och glo på film. Ha en sån där LEDIG DAG och jag ska njuta .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0