Ska vi se på film?!?

Något som många killar brukar fråga är : Ska vi se på film


Jag tror säkert det finns killar som också menar det. Men sen finns det ju dom som menar en annan sak och dom typerna brukar jag också känna igen haha.


Jag tror ni fattar vad jag menar med det hela , i stället för att skriva ska vi se på film. Kan dom väl gå rakt på sak och säga : Ska vi ha sex. Jag gillar inte denna typen killar som tror dom kan få allt och alla jag får en avsmak i munnen bara genom att tänka på det.


Så vad gillar jag för slags killar?!
Jag tycker den frågan är rätt svårt och jag anser själv att jag inte har en speciell drömkille heller. Men jag ska göra ett gott försökt och berätta


Han ska självklart vara en MAN, en man för mig är en som är ärlig och har båda fötterna på jorden. Han får ju självklart vara galen också. Jag gillar brunetter/svarthåriga och killar med lite längre hår gör mig knäsvag . Självklart ska han vara längre än mig . En man med snygga skor är ju heller inte helt fel


Jag somnade vid 03.00 inatt, hade en sån där natt då jag bara ville försvinna upp i rök. Tur för mig att jag hade sovmorgon , börjar vid 13.00 idag skönt.


Visst är det underbart att snön håller på att smälta? jag blir
super glad i alla fall. Våren är på väg och jag är super GLAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0