Snart ska jag sova ...

Men slänger in ett inlägg innan!



Börjar komma in mer och mer i lägenheten nu, och nu börjar det även kännas som ett hem. Ja jag tycker det börjar bli riktigt mysigt här nu och det får mig att må extra bra.

Idag åkta jag till Ikea med mamma och Börje. Hittade lite smått och gott som fick följa med mig hem. Vi tog även en fika på ikea gott och billigt alltid trevligt tycker jag.

Börje hjälpte mig att få upp alla tavlor , fixade även bokhyllan så den kom upp super fint blev det. Som tack för all hjälp så bjöd jag mamma och Börje på mat snäll som jag är.

När det gäller mina känslor vet jag varken A eller B jag mår illa men jag vet att det är fel ord att använda. Det handlar mer om rädsla, rädslan för att bli kär. Låter kanske knäppt men jag är rädd för att bli kär. Alla gånger någon har huggit mig i ryggen har satt sina spår. Och visst vet jag att man inte ska dra alla över en och samma kant, men tanken har slagit mig flera gånger. Finns det någon man och vart fan håller han hus i såfall?.

Jag vill hitta någon som jag kan vara trygg hos, någon jag kan krama så att smärtan försvinner. Någon som man kan pussa så det kittlas i magen. Ja jag tror ni hajar vad jag menar. Jag vill hitta en MAN och bli kär.

I morgon är det dags för jobb , jobbar ett morgonpass slutar vid 15.30. Sen vet jag inte vad som händer mera, blir väl att läsa någon bra bok och äta lite godis. Visst låter det mysigt? ja så det kommer jag och göra i morgon.

Jag har kollat färdigt på alla avsnitt av rederiet nu i alla fall. Fyfan vilket slut, jag hade fått för mig att båten skulle gå på grund men jag hade fel. På grund gick den ju i något avsnitt, men själva slutet var ju KASST som fan. Ville slå något hårt i huvudet på mig själv och då är det illa. Och visste ni att han som spelade carl " den onda sonen" även stod bakom kameran. Han var ett av alla huvuden som grundade Rederiet. Sen när man kollar på rederiet när man är äldre ser man ju vilka missar dom har gjort, eller missar men hur en del saker är så korkade så det inte ser trovärdigt ut fattar ni?!.  Jaja nu har jag i alla fall sett på 318 avsnittt tog väl 3-4 veckor tror jag. 318 avsnitt på 10 år ja jösses de må ja säga. När dom visade säsong 3 på tv så spelade dom redan in säsong 6 förstår ni?! haha inte jag heller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0