01:06

Ligger och skakar som ett asplöv just nu, vet inte om det är en rejäl förkylning på gång. Vilket jag varken har tid, lust eller ork med. I morgon är det dags för ett kvällspass vilket jag även har på torsdag, skulle från början ha varit ledig i morgon också, men en kollega ville byta ett pass och snäll som jag är så byte jag ett pass med honom. På fredag blir det utgång men först ska jag jobba mina 8.25 timmar på jobbet sen kan jag ta helg med gott samvete.


På torsdag ska jag bli bjuden på frukost , vem bjuder undrar ni. Continue to wonder I do not tell who it is :P


Berättade jag att jag fick ett löv av Sebastian här om dagen, lövet kom till användning har den nu mera i boken jag läser, så jag kan se vart jag är .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0