........

Försov mig idag, dagen är typ förstörd.
Nu är jag hemma och i morgon är jag ledig.



Känner igen glädje alls idag och nära till gråt hela tiden.
Ta och skärp dig emma för helvete


Min chef frågade hur det var med mig . Vi satt och pratade en stund, och jag förklarade lite kort. Är glad att jag har en sådan bra chef som jag har. Dock var det lite pinsamt för jag började nästan att gråta vid samtalet.


Det värsta jag vet är när folk ser att jag mår dåligt, jag vill inte visa mig svag. Samtidigt har jag svårt och spela glad och dessutom känns det inte rätt heller.


ingen ska få komma mig nära, för jag har alltid otur och får med andra ord för mig att alla vill mig illa.
Men finns det någon som kan bevisa att jag har fel så kanske jag ändrar bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0