God morgon tisdag

Igår kväll fick jag ett sms av min kära och rara vän Sebastian!. Ni som har läst min blogg sen jag började blogga här har nog sett hans namn ett antal gånger på min blogg. I alla fall han kommer förmodligen till helgen :D åh vad jag har saknat min fina vän Sebastian. Han bodde ju i kalmar förut vi var typ grannar då jag bodde vid vasaskolan. Men sen så flyttade han tillbaka där han kom ifrån Norrköping.



Ibland undrar jag om jag gör rätt när jag tar beslut? kan gälla vilken sak som helst. För varje gång så tänker jag varför gjorde jag så? var det rätt eller var det fel? man blir så där smått galen av att göra så också har jag kommit på :P haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0