Om och om igen...

Godmorgon :-)

Det var väl ingen som bor i kalmar trakterna som missade ovädret i natt. Dundrade på rätt så bra och vilka blixtar har nog aldrig sett något likande här i kalmar. Samtidigt som det var mysigt och ligga i sängen och lyssna på allt detta så blev jag lite rädd ;) kröp ihop som en liten boll flera gången.


Vet inte om jag sa det, men igår när jag var hos Maria fick jag både böcker och några filmer. Maria kan ju inte ha med allt nu när hon flyttar till växjö i tre år och kommer bo i en lägenhet på 10kvadart. Och när hon kommer och hälsar på här så får hon såklart bo hos mig. Och visst kommer jag sakna henne men det är ju inte så att hon kommer vara borta för alltid. Sen får jag ju besöka henne också och testa på hur det är att gå ut där också.




Börjar jobba vid 07.00 och slutar vid 15.45 , sen en snabbis i affären för att sedan hoppa in i duschen när jag kommer hem. Mia kommer senare och då blir det öl för att sedan gå ut i vilda kalmar haha ;) ska bli skoj.



Är man konstig om man har bacon i frysen? haha

Judas Priest – Living After Midnight


En liten bild på riktigt fina män :-)

Ska jag hitta en sådan karl får jag leta tills jag stupar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0