HÖHÖ

inte ens i ett provrum är man säker

Skulle testa ett par byxor och så öppnas dörren och in kommer en kille.
Han blir lika chockad som jag och lika fort som han kom in gick han ut


Tänker vara larvig men detta köpte jag!

  • Skor köpta på stadium
  • chinos byxor köpta på carlings
  • Plånbok och sjal köpt på Gina trico
  • Jeans köpta på New yoker
  • "siden" byxor köpta på hm
  • Kort jacka köpt på km
  • Kofta och midje kjol köpt på hm
  • Midje kjol köpt på Vero moda
  • boxertrosor köpt på Vero moda
  • Klocka köpt på ur&penn
  • Parfym Naomi campbell köpt på Parelle
  • Torr shampoo köpt på Parelle

    Inne på carlings letade jag efter baggy jenas , letatade men till sist så frågade jag tjejen i kassan. Hon säger då att jag är för smal för att ha sådana byxor. Hur i helvete kan man vara för smal för sådana byxor?!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0