I should be sleeping

Ni får ursäkta för uppehållet här på bloggen har nämligen haft Sebastian med den inrökta tröjan på besök. Han kom i torsdags och åkte hem idag. Och det känns ensamt och tyst vilket jag hatar och känna. Har jobbat i helgen också vilket var tråkigt med tanke på att Sebastian var på besök och det var ju ett bra tag sen vi sågs sist. Vi såg tyvärr inga kottar , men ett rådjur såg vi när vi fick promenad i skogen på stensö. Vart även lite nostalgi när vi såg på Sunes jul. Och jag kände mig mer än dum när jag försvann in i min mörka bubbla ibland, men kan helt enkelt inte styra över det. Var i alla fall trevligt och mysigt att han kom på besök. Det är ju som sagt Sebastian med den inrökta tröjan jag pratar om.




Kvällen på jobbet idag gick bra, skulle från början ha jobbat ett dagpass. Men Emma C var så snäll och gick med på att byta tid idag, så hon tog min dag och jag hennes kväll. Sedan kom mamma och börje och hämtade mig för jag kände att jag inte ville vara ensam nu ikväll. Kanske låter konstigt men nu när jag har haft Sebastian hos mig i några dagar känns ensamheten ännu jobbigare.



Det är något med sommarkvällar, det får mig att tänka på bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0