Puss det är fredag!

Godmorgon!!

I morgon åker min syster hem, tråkigt men det blir nog skönt för dom att komma hem. Som man brukar säga borta bra men hemma bäst. Isak min systerson som är 6år ville att jag skulle komma idag :/ känner mig rätt kass när jag inte kan det. Han hade tjatat jätte mycket igår att han ville att jag skulle komma. Min älskade Isak du har blivit så stor och fin jag älskar dig.


Vart aldrig stugan igår vi träffade pappa och dom på ikea . Pappa frågade hur det gick med bönderna på Öland jag sa då att jag had en för varje veckodag. Sedan frågade jag honom hur det gick med kvinnorna i degerfors ;) hahahah.


Ska dit nu i veckan också och hälsa på dom, ska försöka få tag i min andra syster Jennie och se om hon kan följa med vore skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0