Puss det är fredag!

Jag gillar inte och börja klockan 07.00  för det betyder att jag går till 15.45 och just det passet gillar jag inte. Ännu värre är det när det är sommar och varmt ute tänk er själva ,att ni är inomhus i nästan 8 timmar. Ja förutom när man är ute och går med dom boende.


Men efter jobbet blir det i alla fall roligt, hem till Maria och fixa till sig och sen är det väl all in antar jag. Har längtat jätte mycket efter denna dagen. Och när jag och Maria går ut kan väl nästan allt hända antar jag.


En sak som jag alltid kommer att minnas var förra sommaren.

Både jag och Maria var lediga den dagen tror det var en måndag eller tisdag!. Jag ringde hon frågade om hon ville följa med in till stan för jag var sugen på ett par nya skor som vanligt ;) haha. Så gick vi förbi krögers och såg hur folk drack öl och hade det mysigt. Så sa vi en öl skulle vara gott så vi gick in och beställde en öl, fast dock tog det inte slut där. Det blev ett x antal kannor med öl, och pang så var vi bakom flötet både hon och jag. Minns hur vi satt med två killar och berättade roliga historier antar att vi tyckte vi var roligaste i världen. Stackars dessa killar dom måste ha tyckt vi var helt störda eller något. När vi skulle hem ville Maria bada vilket hon gjorde och jag gick och snubblade runt på kyrkogården vid kalmarslott . Ja sen lyckas alltid jag eller Maria hamna i småbråk med killar som inte vet vad ett nej betyder. Och sådana killar finns det gott om ute i kalmar, och en del kan ta ett nej men en del blir helt till sig när han biter ifrån synd för dom haha



Får alltid höra att jag är jävligt kräsen när det gäller killar
Men vet ni jag tycker det är jävligt bra och vara det så det så!








På tal om att bli full kommer ni ihåg första gången ni blev fulla?. Jag minns min och när jag tänker tillbaka kan jag bara skratta vilket jag inte gjorde då . Var 13/14 år och skulle åka till  Löttorp till ungdomsgården där. Där träffar jag en kille som bjuder mig på någon smörja i någon jävla flaska, smakar apa men jag dricker som fan :S . Konstigt det där när man var yngre drack man nästan vad som helst . Och jag blev så jävla full och det blev den här killen också, minns dock inte hans namn. vi gick i alla fall runt i lilla löttorp och sjöng och vara allmänt omogna som man är i den åldern haha. Sen helt plötsligt ville jag hem, och resan hem var nog inte så rolig för han som körde hem mig. Jag spydde som en gris och då menar jag har nog aldrig spytt så mycket i hela mitt liv.


Stanna bilen för i helvete jag måste spy ja det var nog det enda jag sa på den lilla resan hem.
Och när jag kom hem var mamma inte den gladaste vilket jag förstår. Tänkt er själva att er 13/14 åriga dotter kommer hem och är skit full och spyr som en gris. Jag skulle heller inte bli så glad om det skulle hända mig i framtiden om jag får bran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0