Sömnlös natt.....

Dock kan jag ju inte kalla det för en sömnlös natt jag har ju inte testat att sova än. Känner hur jag börjar få ont i magen :( hoppas verkligen inte det drabbar min sömn. För jag har ett långt pass som väntar och då vill jag faktiskt vara både pigg och glad.


Annars har dagen och kvällen varit bra, jag har liksom legat och funderat på saker. En av sakerna är att jag borde tänka på vad  jag skriver här på bloggen. Ja jag vet den sista tiden har det blivit depp inlägg och så vidare. Kan ju inte vara så skoj för er som läser att bara läsa en massa depp och depp.


En annan sak jag tänkte på är att jag är proffs på att känna när något håller på att hända
Eller att något är fel, det kan vara en bra känsla och det kan vara en dålig känsla

Det jag menar är att jag känner när något är på gång, sen om det är bra eller dåligt och känna den känslan beror ju helt och hållet på .  Vet inte om jag ska köra ett exempel så ni förstår vad jag menar, tror inte jag orkar göra ett exempel . Jag känner om något är fel, och jag känner när något är rätt och jag känner det snabbt!

kort men rätt så bra förklarning på det jag menar! eller? haha


Det är väl lite så jag känner just nu, men om det är bra eller dåligt håller jag för mig själv.



Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0