Trötta lilla Emma

Här ska det pimplas kaffe så jag vaknar till liv, är trött som en gnu!. Fast jag har sovit gott =) vilket inte händer så ofta i min värld. Och jag blir alltid lika glad när jag får sova en hel natt utan att vakna med ett ryck. Blir ett långt pass på jobbet idag åh ska jag vara ärlig har jag inte krafter till det, men kanske hinner få på vägen till jobbet.
Fast det spelar ingen roll för idag känner jag mig glad hihi :D


Satt och läste inlägget jag skrev igår kväll, insåg hur knasigt det blev.


Men nu har jag kommit på en bra förklarning på det jag menar.

Jag brukar få en magkänsla när något är fel, något är på gång.
och för det mesta har alltid min magkänsla varit rätt läskigt nog.


Får jag en känsla att det t ex kommer sluta åt andra hållet ja då gör det också det.
Ett annat exempel kan vara att någon säger något och jag får en känsla av att det inte stämmer.
Höhö och jag brukar nästan ALLTID och då menar jag alltid ha rätt när det gäller sådana saker
Och om det är bra eller dåligt beror ju på vad det gäller!.


Har en sådan känsla nu, behöver inte gå in på vad det gäller :P
men tids nog kommer jag själv få veta om jag hade rätt eller ej!






Just det

Snälla människa du kan vara lugn jag vill inte ha honom du kan ta honom
Jag är inte intresserad av honom men då får du fan ta och be han sluta skriva en massa saker till mig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0