Åhhh

Försökt få tag i Fredrik mitt ex nästan hela dagen, han har ÄNTLIGEN hittat min tavla. Så kom vi överens om att jag skulle hämta den idag efter jobbet. Men tror ni han svara när jag ringer NEJ , antar att han ligger bakfull . Jag som ville hämta tavlan när jag ändå jobbade ett dagpass. F


Till veckan har jag bara kvällspass och på fredag åker jag till Karlskorna och testar på utelivet där.
Ska åka hem till denna bruden undrar hur det är att gå ut där, allt jag vet är att krogarna öppnar vid 23 och stänger vid 03.00.


Jag& Mia



Alltså fick ett konstigt mail på fb idag

Var en kille som skrev och frågade om jag hade gått på komvux , svarade såklart ja det har jag gjort. Och då svarade han att han hade kollat på mig i smyg och då frågade jag varför. Då skrev han att han alltid hade viljat gå fram och prata med mig, bjuda mig på kaffe osv. Sånt här kan vara läskig, ibland för läskigt.

Blä



På grund av att jag inte har så mycket att skriva så bjuder jag på bilder









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0