Blärk

Nu väntar en helg på jobbet, och redan nu mår jag dåligt av det. Jag trivs på jobbet det är bara det här med obekväma arbetstider för det finns väl ingen som gillar det. Men det är sånt man får ta när man jobbar inom vården långa dagar, kvällar och helger. Men det är just helger som jag inte tycker om att jobba, visst helt okej ibland men den senaste tiden har jag inte gillat det för fem öre. Denna känslan kommer väl gå över antar jag men just nu gillar jag verkligen inte att jobba helger.


Satt och läste gamla dadböcker igår fick mig allt ett gott skratt. När man var liten var man kär i varje kille , nej inte varje kille men man hade väldigt lätt och då menar jag VÄLDIGT lätt för att bli kär . Sen blev man "ihop" med många man kunde ha flera samtidigt. Haha tänk hur det skulle se ut idag om man hade flera pojkvänner.


.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen trampa i väg på min cykel .
Går på mitt pass 07.00 till 15.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0