Dåligt humör

Ska försöka att skriva ett normalt inlägg för en gång skull. Fast jag hatar ordet normal vem fan är normal och vem säger att just det är normalt?!. Ibland kan jag få dom mest knasigaste tankarna i mitt huvud fast det tycker jag är okej , till och med lite cooolt.


Idag är jag inte på humör, fast jag är varken ledsen eller glad. Fast jag är nog mera ledsen än glad, gahh vad konstigt detta låter. Ja men mina känslor spelar verkligen ett spratt med mig idag och jag har god lust och ställa mig och skrika. Men då tror väl mammas grannar att jag är mer galen än vad jag redan är.


Måste berätta en rolig sak, vet dock inte om jag ska skriva ut det. Samtidigt kan jag ju inte hålla mig. Ni kanske tycker jag är jätte elak som skriver ut detta. Samtidigt är det min blogg och jag skriver vad fan jag vill ;)


Det är en kille som har frågat om min hand, helt sjukt. Eller nej det är väl inte sjukt för att någon friar till mig. Det sjuka är att han vill gifta sig med mig så han kan stanna i Sverige. Om jag gifter mig i framtiden ska jag ha känslor för killen jag gifter mig med. Och jag har inga sådana känslor för denna killen.


Det sjuka är att han bor granne med min mamma, hoppas han inte ser mig när jag sitter på altan nu. HAHA



Vilken är den konstigaste komplimang ni har fått?

Min är : Emma du har så söta och små öron ;-) hahaha



ut i solen igen nu :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0