En bild säger mer än tusen ord.





Åh vilken fin dag jag har haft med min bästa vän idag. Vi har ätit glass och suttit vid vattnet och pratat hemliheter. I morgon blir det stan med mamma och Maria, ett besök på Bolaget så man har något gott och dricka på lördag. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute och ta en eller två öl.


Idag kom vi in på hur det skulle kännas och få en elvisp  i rumpan! Vi är ta mig fan inte normala, sedan fick Maria en cykel av mig, den jag hade förut den stod bara och såg ensam ut nere i källare. Så den fick hon av mig, hon vart super glad!



ÅH jag älskar låten
Annan musik jag inte kan få nog av
Adele – Rolling In The Deep
Aerosmith – Janie's Got A Gun - Single Version
Annie Lennox – Shining Light
Bob Marley & The Wailers – Three Little Birds
Bruce Springsteen & The E Street Band – Radio Nowhere
Chris Medina – What Are Words
Guns N' Roses – Welcome To The Jungle
Kent – Ingenting
Alla dessa låtar får mig att tänka på speciella saker!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Du har en otroligt bra smak när det gäller musik.

2011-06-03 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0