:(:(

Kvällen på jobbet har varit jobbig, ibland undrar jag hur jag orkar med detta jobb.
Samtidigt som jag älskar mitt jobb och tycker om att hjälpa andra människor så kan det även vara otroligt jobbigt och svårt också.


Och ikväll var det ett sådant tillfälle, och då tänker jag hur orkar jag. Jag beundrar alla som jobbar inom vården speciellt inom demensvården. Det är både glädje och sorg, och ingen dag är den andra lik. Alla som jobbar inom vården borde ha bättre betalt. Vi gör ett viktigt jobb och tro mig det är inget lätt jobb som en del tycks tro.



Sen är det massa andra tankar som snurrar, tankar som jag inte vill ha där.  Tankar och känslor som jag vill skriva här fast ändå inte. Ibland tror jag att jag alltid kommer vara kvar i samma bubbla, bli sårad, olycklig och känna ensamhet. Ensamheten som just nu är förbannat jobbig.


Min sista dag som 23åring, i morgon blir man 24 år!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0