Ett enda stort Kaos

Allt inom mig är ett enda STORT kaos, att hela tiden känna en rädsla som man inte kan beskriva. Jag känner att det kommer bli en jobbig natt, en natt med för lite sömn och för MYCKET tankar. Ja men det är precis som vanligt antar jag. Och denna jävla ensamhet som gör att jag vill krypa ner under en sten och försvinna bort någon annan stanns.
Ja ensamhet kan beskrivas på olika sätt, man kan ha många personer omkring sig men ändå känna sig ensam. Jag vet inte hur jag ska beskriva min ensamhet och jag tror det är lika bra att inte försökta

Blä för helvete men nu ska jag i alla fall FÖRSÖKA ATT SOVA, vill gärna vara pigg och glad i morgon när jag får besök (: höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0