God morgon

God morgon


vet inte vad det är med mig, men jag saknar både min syster och bror. Min syster som inte ens bor i Sverige utan i Schweiz . Ett underbart land med fin natur och nöjen.

Och min lillebror saknar jag också, fast han är inte så liten längre. Han är 15 år var TUSAN tog tiden vägen? och om ni vill veta är han bra mycket längre än mig. Ja ni som känner och har träffat vet hur liten jag är, men ja är liten och go ;-)




satt och läst en skvaller tidningen igår när jag hade rast på jobbet

Kan inte låta bli att både skratta och bli smått förbannad.

Det är katastrof om någon "kändis" är otrogen. Då är människan ond och så vidare. Men om en "vanlig" människa är otrogen inte fan står det i tidningen!. Otrohet är ju jävligt och då spelar det väl för fan ingen roll om man är känd eller inte. Kan man inte vara trogen ska man aldrig gå in i ett förhållande så är det bara.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0