Härligt härligt

Men hallå!?
Trodde jag skulle få krupp när min granne började spela musik vid 03.00
Fast det säger ju rätt mycket när han har en gul bil :O
Killen är i min ålder och ha en smak på musik som en 14åring.
Nej nog om den jävlen.


Är på ett strålande humör, ska cykla till affären sen och köpa läsk till drinkarna ikväll!
Här ska det blandas som aldrig förr
Maria inne på systemet " vill du få oss jätte fulla ikväll"
Ja det ska bli en jävla fylla, med tanke på att vi inte kommer vara lediga så mycket tillsammans i sommar.
Då får man ju passa på ;) nej men ska inte bli för onykter (men det säger jag ju alltid). Så denna gången säger jag varken A eller B blir väl kanske bäst eller?.


Här har ni en bild jag tog igår är nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0