I have seen better days

Det är just såna här nätter jag hatar. Fast jag borde vara rätt van vid dessa sömnlösa nätter. Dessutom är det så otroligt varmt här hos mamma så jag håller på att smälta bort. Visst är det varmt i min lägenhet också men dock inte så här varmt.


Dagen börjde i alla fall bra, Åkte hem en stund och vattnade mina blommor. Sedan kom Maria vi satt på altan och drack en kaffe. Sedan gick vi en sväng vid vattnet och campingen rätt mycket folk. Vi köpte glass min glass kostade 18 kronor vilket jag tycker är lite dyrt för en glass jävel.


Åkte till mamma igen, för just nu tål jag inte ensamheten för fem öre :/.
I morgon blir det stan med Maria och mamma sen ska jag hem till mig. Får helt enkelt gå, klart jag klarar mig men just nu är det bara lite jobbigt.


Hela känslan jag bär inom mig är svår att beskriva med ord. Det finns så mycket jag vill skriva ut samtidigt så låter jag bli.


Jaja nu är det i alla fall sommar, och på lördag blir det utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0