Syskon

Anna är min helsyster hon är tre år äldre än mig. Vi är inte så lika , fast några likheter har vi nog. När vi blir arga ja då blir vi arga. Hon gifte sig som 18åring med sin man Fredrik, tillsammans har dom idag 4barn. Isak, Love , Aron och Elsa. Elsa och aron är tvillingar. Hon bor i Schweiz först bodde hon i zurich som är Schweiz, näst största stad, men nu bor hon i en mindra stad som heter uster .  Schweiz är ett mycket fint land med fin miljö. När jag gjorde mitt första besök så var jag rätt så sugen på att flytta dit. Anna kan sjunga och även hon bloggar vet dock inte om jag får ge ut hennes blogg så jag struntar i det. Ärligt talat så är hon världens bästa syster men vi kan dock bråka som syskon kan göra.




Linus han är 15 år, han är både längre och väger mer än mig. Han är väl som vilken kille som helst i den ålder. En del säger att vi har många likheter dock kan jag inte själv se dom. Linus och jag har samma pappa vi är alltså halvsyskon. Linus bor i Karlskoga, där jag bodde innan mamma och pappa skiljde sig.


Sen har jag en halvsyster till som heter Jennie hittar ej en bild. Hon är 9 år äldre än mig. Även hon och jag har samma pappa, dock har vi inte så bra kontakt Vilket är konstigt för vi bor ändå närmast. Hon bor i samma stad som mig alltså i kalmar. Smått tråkigt att vi inte har så bra kontakt, sist vi sågs var på en buss när jag var på väg hem.



Där har ni den största galningen bland alla syskon JAG
dock är bilden tagen förre sommaren fast va fan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0