-------

Det är fan inte kul. Jag har varit elektrisk i några dagar nu.

Idag när jag skulle tvätta händerna efter ett toabesök så fick
jag t.om en stöt av vattenstrålen, vad fan är det liksom?
Håller jag på att bli elektrisk? 
and u can call me electric girl


Ja men det känns ju ljust, det är cirka  128 dagar kvar
till Juni, vilket i mina ögon innebär sommar. Kul att man
även få vara ledig en hel vecka!.



huh?.......

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva för att ingen ska tro något eller hur ska jag förklara
Jag vill skriva, men är rädd för att om jag skriver så kommer någon misstolka det hela
eller så vågar jag helt enkelt inte skriva ut det.

Rädd är jag, för jag vet ju att jag inte vill uppleva en del saker igen.
Fast jag vet ju ingenting och det är ju det som är så JÄVLA jobbigt
Visst skulle man bara kunna fråga rätt ut, men då kommer det igen
hur man ska man säga det , sen är rädslan att man går därifrån med svansen mellan benen
och så står det en lapp på ryggen ----> HON ÄR LÄTTLURAD


nu tog jag väl i , som vanligt kanske?!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0