Den där John blund måste ha stora problem

Känner mig inte levande just nu, är så trött så jag skulle nog kunna sova i 100 år. Jag har sovit alldeles för lite i natt för den där John blund valde att komma sist till mig i natt IGEN. Börjar som vanligt tro att den där john blund ogillar mig och retas med mig genom att alltid komma  sent om nätterna och trolla med sin stav så jag somnar.


Jag har en lång dag som väntar på jobbet. Börjar 08.00 till 20.30. Fast dock är jag ledig mellan 13.00 till 15.30, men i alla fall en delad tur är det väl ingen som gillar (vi inom vården vet). Fast jag valde ju att ta en sådan tur , för jag är ju ledig både onsdag och torsdag.


Blir ännu en helg som jag kommer spendera på jobbet, gör inte så mycket. För just nu är jag inte sugen på en utgång. Andra bullar blir det den 25, för då kommer Mia på ett besök och då blir det Harrys och hela skiten.



Nu är mitt kaffe färdigt!



-v-




Jag låter bilderna tala för sig själva

Black and White på fyra kök


Gullig midjekjol på hm endast 75 kronor


tublinnie 70 kronor


Byxor från hm endast 99 kronor


Gullig tröja från hm endast 149 kronor


söta skor ;) endast 99 kronor


skit söt klänning endast 70 kronor


Fin tröja endast 149 kronor



Ännu en midjekjol endast 60 kronor


lång tröja endast 49 kronor ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fy vad söt klänningen var! :)

2011-03-16 @ 11:12:17
URL: http://bessys.blogg.se/
Postat av: ojsemma

blåa klänningen var jättefin:)

2011-03-16 @ 16:35:26
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0