En del av mig

Det känns som om denna bloggen bara är depp, depp och depp. Riktigt tråkigt. När jag läser igenom några inlägg så har jag svårt att se det positiva. Idag tänkte jag att nu jävlar måste jag skriva något bra, något positivt, nu ska det bli roligt att läsa min blogg och inte bara gnäll men självklart går allt åt helvete




fan

Får väl bjuda på lite glädje sånger i stället
låtar som gör mig glad (lägg det på minnet)


Moby – In My Heart
Skid Row – Big Guns
Backyard Babies – Minus Celsius
Dropkick Murphys – I'm Shipping Up To Boston
La Roux – Bulletproof
OutKast – Hey Ya! - Radio Mix/Club Mix
The Moniker – Oh My God!
Swingfly – Me And My Drum (feat. Christoffer Hiding)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0