..............

Vet inte vad jag ska tro eller tycka, blir mera arg på hela grejen. Tack mamma, Börje och Marie för erat stöd, det behövs verkligen nu.  vet inte om jag ska bli arg eller ledsen, eller om jag ens ska bry mig om det. Men ikväll dränker jag min sorg och mina tankar. Jag ska bli otroligt onykter, jag behöver det speciellt nu, när jag har fått en bomb rakt i ansiktet. Jag börjar tappa hoppet om lycka , jag börjar tappa tillit till människor.


Nu ska jag snygga till mig, sen kommer Maria. Senare kommer en vän till oss som heter Tomas och en vän till honom. Blir nog en bra kväll om alkoholen tar på rätt ställe vill säga. Jag vill inte att det ska sluta med en deppig liten Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0