FAN OCKSÅ :/

Efter ett samtal med min syster i söndags blev det för mycket
Jag antar att jag har hållit det inom mig för länge , och i söndags sa kroppen ifrån

Tänker på min bror, min älskade lillebror, tänker på Johanna, Emma, Magalena och Andreas. Ja och så tänker jag på pappa. Tänker massor på dig Marie lousie, och jag saknar er allihopa

 Och det här med min pappa det är extra jobbigt, jag vågar helt enkelt inte ringa och höra hur allt är.

Som Marie-Lousie sa, att dom valde och säga det sist till mig för jag är känslig för  att få ett sådant besked. Det gör så otroligt jävla ont, och den där sjukdomen jag hatar den, jag verklige hatar den äckliga sjukdomen.


Jag är rädd. rädd för vad som kommer att hända. Med pappa bror och dom andra, jag är så otroligt rätt


jag har inte det bästa förhållandet med min pappa (det gör ont inom mig)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0