God morgon Världen

Eftersom det var en jobbig dag igår, så missade jag att äta. sen kom suget vid 20 tiden, och jag ställde mig och gjorde tacos. Det var otroligt gott och jag tror nog min mage tyckte samma sak.


Är glad att dagen inte blir som jag trodde den skulle bli. Jag hittade som sagt mitt kontokort på pressbyrån och med andra ord slapp jag spärra det och vänta på ett nytt. Så jag är glad att mamma och Börje övertalade mig att gå in på pressbyrån och fråga om dom hade fått in ett kort.



Ska snart fixa till mig så jag ser ut som en människa. Sedan ska jag ta en kopp kaffe och kolla på nyheterna. Boka om min tid i tvättstugan. Sedan ska jag dansa med moppen och ta tag i den jävla disken, som jag inte har orkat kolla på under dom sista dagarna.

Blir en tripp till södercentrum sen också, kolla lite på seconhand. Man kan fynda som fan kan jag lova er ;) . En gång hittade jag en jacka som hade kostat 1050 och som nu kostade 60 kronor. Den såg som ny ut, och när man fyndar såna bra saker då blir man allt bra glad.


Någon som kan komma på något lätt man kan laga till  middag idag?
Orkar inte stå och göra något stort, det slutar väl med potatismos och massa gurka!



Näe en kopp kaffe och ringa ett samtal
om dom jävlarna kan öppna linjen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0