Godmorgon för fan

Fick en fråga en gång

vad är det pinsamaste du gjort när du gick i skolan!

Jösses jag gör ju nästan alltid bort mig, men minns speciellt en sak


Det var när jag gick sista året på gymasiet. Jag och Mia skulle redovisa vårat projektarbete. Vi hade skrivit en bok , en bok vi hade kämpat med. I alla fall jag har aldrig varit så duktig på att måla men jag gjorde mitt bästa . Sen kom dagen då vi skulle redovisa och jag skulle börja prata, jag kollade då till på en av bilderna jag hade målat och jag började då skratta som en tok. Ni kanske undrar varför jo för bilden var så otroligt ful . Sedan började även Mia att skratta just för att jag stod och skattade så att tårarna sprutade. Men jag tror även vi både var nervösa och att det var därför vi skrattade som två galningar. Det hela slutade med att hela klassen (+ alla lärare som var där) skrattade. vilket gjorde mig ännu mer nervös så jag skrattade bara ännu mera. Sedan trodde jag att jag hade sabbat hela redovisningen bara för att jag hade skrattat men som tur var så förstod läraren det.


När vi ändå håller på att prata skolan, så kan jag ju ta upp en annan sak som också hände i skolan.


Jag vet inte vad det var för ämne vi hade med denna lärare men något med natur i alla fall. Jag och Mia kom aldrig så bra överens med läraren. Och jag var aldrig den som höll käften när jag tyckte något var fel , den här läraren är nog den värsta jag har haft. Orsaken var att hon gjorde narr av andra elever, berättade vad dom hade fått i betyg inför hela klassen och så vidare . En gång när jag och Maria hade varit borta hade hon sagt våra betyg på det senaste provet inför hela klassen. Detta berättade två andra klasskompisar för oss, må ni tro hur galen jag blev. Så jag letade i alla fall upp läraren och sa vad jag tyckte och tänkte (kanske var jag lite hård) men det hon gjorde var inte rätt.


Sen var vi alla fall på ett litet läger, vi skulle sova i tält och laga mat över öppen eld och så vidare. När vi hade ätit så säger lärare högt. Att Jag och Maria får diska som straff för att vi var borta förra gången så skrattade hon högt. 


Sen kom dagen då vi skulle få våra betyg

Läraren började med att säga att hon aldrig gillat varken mig eller Mia  men det skulle ju inte påverka betyget. Jag sa att jag aldrig gillat henne heller och att jag ansåg att hon inte skulle vara lärare, just för hon gjorde narr av sina elever  

Jag klarade i alla fall kursen vilket jag är glad över annars hade hon fått se på FAN





Man ska inte tro så mycket
När man inte vet något

Kloka ord eller hur?

ni kanske undrar varför

då kan ni också få göra det


Jag dör! hahahaha
Jag, Maria, Mia, linda och soffi


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0