Gurka

Idag när jag gick på stan, skulle jag ta ut pengar. Jag går till en bankomat och ska precis ta upp mitt kort. Men det ligger inte där det brukar paniken kommer sakta , ringer mamma och frågar henne om det ligger hemma hos henne. Hon skulle kolla när hon kommer hem. Hon ringer sedan och talar om att det inte gör det, får ännu mera panik. Jag vänder upp och ner på lägenheten utan resultat får panik och börjar gråta.

Ringer mamma och frågar om hon och börje kan hämta mig , så börje kan hjälpa mig att spärra kortet. Dom kommer sedan och hämtar mig. Mamma frågar när jag betalade med kortet sist, och jag minns att det var pressbyrån vid sjukhuset. Vi åker dit (och jag tänker varför skulle det ligga här) frågar damen i kassan. Hon börjar leta så frågar hon vad jag heter. Emma Ottosson säger jag då, hon kollar i lådan en gång till, nämen titta Emma ingela johanna ottosson och så tar hon fram mitt älskade kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0