Hallonglass

Kollade på filmen om Mark Zuckerberg ni vet han som grundade Facebook. Filmen var bra , började kolla på den igår men somnade så fick se om den nu ikväll. Har ni inte sett filmen så tycker jag faktiskt ni ska ta och göra det.

Min bedövning börjar att släppa nu och det gör riktigt jävla ont i munnen. Har smällt i mig några alvedon så jag hoppas det börjar göra sitt snart. Jag märkte inte ens när dom var i min mun, jag sov och då menar jag SOV när jag sedan vaknade till liv så visste jag varken ut eller in. En sköterska fick följa med mig ut , får tacka Börje som följde mig mig. Man får nämligen inte gå dit ensam när man får någon lugnade medel i sig. Rotfyllde två tänder, gjorde inte ont då, men nu känns det. Dessutom fick jag betala över 2000 kronor, men det är värt pengarna. För att ha en god hälsa i munnen tycker jag är viktigt.




Nu blir det att läsa några kapitel ur boken , innan jag öppnar dörren för John blund NattiNatti
men först ska jag lyssna på
Björn Afzelius – Sång till friheten och tänka på positiva saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0