Hans händer runt mina höfter

igår kom jag på (tack vare Nils) att jag ska fixa tillbaka min riktiga hårfärg. Jag har ju varit svarthårig ett bra tag nu och jag trivs med det. Fast att ändra lite är ju aldrig fel det heller, så på söndag blir jag brunett igen . Och Sebastian jag hoppas du tycker lika mycket om mig ändå fast jag nu går och blir brunett :D haha.

 

Går på mitt jobb om cirka en timme, och jobbar till 20.30. Sen ska jag hem och krypa ner i sängen och sova . Blir jobb denna helgen också. Går ju på mitt egna schema idag , det är en trygghet kan jag lova er.

 

Nils gick hem vid åtta tiden i morse, och då var jag rätt död , sen var det ju tråkigt att Nils gick ockå. Den där Nils som frågade om jag hade cigg för mer än ett år sen. Sen träffades vi igen han är en mycket fin människa kan jag lova er.

 

 

 

Hans händer runt mina höfter och jag smälter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0