Jag behöver semester

Åhh jag är så jävla trött, i morgon får jag i alla fall sovmorgon (: .


Ibland undrar jag hur jag orkar, att jag inte går sönder eller blir galen. Det kanske bara är en fråga om tid, jag behöver semester och det är nu. Fast jag får vänta tills juni , och då ska jag njuta ja jag ska verkligen njuta.



Ett kvällspass i morgon som sagt, vet ni? jag vill ha helg för då är jag ledig. Sen så blir det utgång med Mia Harrys och jag lär väl vara fullast som vanligt ;) . Ska nog ha min nya dress på mig, och mina nya skor , sen ska jag bara ha de jävligt roligt. Ska spela sönder denna också, för den gör mig glad Liquido – Narcotic (Long Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0