Måndag

Då var det måndag igen, dagarna springer iväg, ibland är det till och med lite läskigt. Och idag är jag otroligt nojjig att det inte alls är så länge kvar tills jag fyller år, hela 24 år. Hur ska det då bli när jag fyller 25 år, det vill jag inte ens tänka på . Men jag minns när jag skulle fylla 15 även då var jag nojjig och kände mig gammal som gatan.

Minns att min syster tyckte jag var barnslig som tyckte så, vilket hon även tycker nu. Jag blir 24 år är ogift , ensam och inga barn. Fast dock vet jag ju inte om jag skulle vilja gifta mig men det tror jag nog att jag skulle. Men jag tänker på folk som är i min ålder. Många har barn, många bor i hus och så vidare. Men man ska ju inte jämföra sig med andra, men ibland gör man ju det.

Min syster gifta sig när hon var 18 år, då var jag 15 , fast man ska inte jämföra som sagt. Min syster är idag 26 år, gift bor utomlands och har fyra barn. Jaja min tid kommer jag vet, och sen är jag och min syster rätt så olika också för den delen. Man kan väl säga att min syster varit en ängel och jag en djävul under tiden vi har växt upp. Jag har varit riktigt jävlig flera gånger när jag var yngre. Eller så är det bara jag som tror och tycker att det har varit så.


Nåväl ska snygga till mig nu :) ta en kaffe och njuta innan jag går på mitt pass på jobbet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0