Oh na na, what's my name?


Just nu vet jag inte hur jag ska beskriva mitt humör, känslor och funderingar. Det här med att förklara har väl kanske aldrig varit min grej. Oftast så säger jag alldeles för mycket , eller så blir det ingenting alls.

Så det här med att sitta och skriva ner en massa känslor, det hoppar jag över ikväll.

Fått en låt på huvudet, från melodifestivalen, den är inte ett dugg bra, så med andra ord så blir den bra ju mer man lyssnar. Och den sjöng jag i duschen idag också så nu vet ni det


Jag borde sova , jag har en
låååång dag och kväll på jobbet i morgon, Börjar vid 08.00  till 13.00 . Sen tillbaka vid 15.30 till 20.30. Sen är jag ledig i två hela dagar vilket lyx man har i bland. Sen jobb i helgen, vet inte när jag var ledig en hel helg sist. Fast nästa helg alltså den 25 så är jag ledig en hel helg. då kommer Mia på besök. Det blir Harrys och jag ska dricka massa öl men inte trilla i trappor denna gången.



Swingfly – Me And My Drum (feat. Christoffer Hiding)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0