Suck

Idag har jag haft en sådan dag då allt bara har varit otroligt jobbigt.
Sådana dagar vill man helst slippa, men för mig är det omöjligt
Och när det kommer såna där riktigt jobbiga dagar vill jag bara vara hemma.

Och så kände jag idag, för det första så sov jag inte många timmar i natt. När jag väl somnar så vaknar jag upp av att jag hade en äcklig dröm. Vaknade av att jag skrek till hemska , hemska jävla natt.

Vaknade med en mage som gör ont. Kände mig dessutom jävligt ful , fulast på jorden. Mådde bara ännu värre när jag visste att jag skulle till jobbet. Jag hade gärna legat i sängen hela dagen, väl på jobbet så gick det väl rätt så bra. Förutom att jag gick runt och frös och hade mina tankar på ett helt annat ställe ibland.

Trodde jag skulle sluta vid 13.00 och därför skulle jag med andra ord inte ha rast. Sen visade sig att en annan hade fått samma tid som mig, och jag skulle få gå hem vid 14.00. Men fick gå hem innan just för att jag inte tog någon rast. Det var faktiskt inte mitt fel att chefen hade bokat två på ett och samma pass.

Och nu sitter jag här, mitt internet har fått krupp, så mamma och Börje kommer förbi sen. Börje ska se om jag har fått något virus eller om det är något med uppkopplingen som spökar. Dator är verkligen inte som den brukar och jag har inte tålamod med en dator som är helt jävla pantad. Sen ska jag åka med mamma och Börje för att handla. Vet inte vad jag är sugen på , jag är inte sugen på mat mår bara illa när jag hör ordet MAT. Och nej jag har inga ätstörningar men när jag har en så kallad "dålig dag" är verkligen allt dåligt. Ibland tror jag att jag är den enda som mår så här, men jag vet mycket väl att det finns flera. Det är inte så konstigt heller , se bara hur samhället är nu. Höga krav , och en massa andra saker som får mig ayy må dåligt. Ibland känner jag att jag inte räcker till, att jag inte är bra, ja en sådan dag då¨jag bara ser ner på mig själv. Ska förska städa lite ikväll om jag orkar. Jag måste orka jag hatar när det ser ut som fan gör mig bara ännu mera arg och besviken på mig själv.

I morgon väntar ett lång pass på jobbet, hoppas jag inte mår som jag gör nu. För då vet jag hur jag kommer må när jag kommer hem. På söndag blir det ett dagpass sen är jag ledig måndag :) det är lycka för mig


Så här ser det ut

Lördag den 3/5 jobb
Söndag den 3/6 jobb
Måndag den 3/7 Ledig
Tisdag den 3/8 Jobb
Onsdag den 3/9 ledig
Torsdag den 3/10 Jobb
Fredag den 3/11 ledig
Lördag den 3/12 Ledig
Söndag den 3/13 jobb
Måndag den 3/14 Ledig
Tisdag den 3/15 jobb
Onsdag den 3/16 Ledig
Torsdag den 3/17 ledig
Fredag den 3/18 jobb
Lördag den 3/19 jobb
Söndag den 3/20 jobb
Måndag den 3/21 jobb
Tisdag den 3/22 Ledig
Onsdag den 3/23 jobb
Torsdag den 3/24 jobb
Fredag den 3/25 ledig
Lördag den 3/26 ledig
Söndag den 3/27 ledig
Måndag den 3/28 jobb
Tisdag den 3/29 jobb
Onsdag den 3/30 ledig
Torsdag den 3/31 ledig

Så ser mars måndad ut för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0