Torsdag

Tillbaka till verkligheten igen!

Har varit illamående i natt igen och när jag vaknade. Så jag la huvudet på kudden en kvart till och nu känns det bättre. Jag hoppas verkligen jag klarar av denna dag, har fortfarande en alldeles för tom mage som skriker efter mat men jag vågar helt enkelt inte äta.

Det är såna här stunder då man önskar att man var liten igen. Då kunde mamma ta hand om mig precis som när jag var liten och var sjuk. Fast jag blir 24 år är jag än idag en mammagris och det kommer jag nog alltid att vara också.


Hade ett rätt roligt samtal med Tobias igår på Facebook, idag kommer han nog att skämmas när han ser vad han har skrivit till mig. Dock så vet jag (utan att skryta) att han alltid har varit lite svag för mig. HAHA



Idag orkar jag inte sminka mig, eller något sånt. Hoppas inte dom äldre blir rädda för mig ;) haha, efter jobbet om jag orkar ska jag till affären och handla lite. Annars får det vänta tills i morgon , men vill få det gjort så det blir nog idag skulle jag tro. Känner ju mig bättre efter den där kvarten som jag vilade i morse. Jag mår nog illa för att jag har tom mage, har dessutom gått ner två kilo sen jag blev sjuk. Jag är ju redan liten så jag behöver inte gå ner mera. Men dom där två kilorna går jag nog upp igen när jag kommer igång med att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0