14mars

Det är den14 mars  idag vilket också innebär att det är 3 månader tills jag fyller 24 år. Jag börjar bli otroligt nojjig inför det, och ja jag känner mig otroligt gammal. Sen får ni tycka jag är larvig men det är så jag känner, hur ska jag då bli när jag blir 25? det vill jag fan inte ens tänka på.

Och nu är man börjar bli äldre så börjar man tänka på saker man har gjort i livet. Visst önskar jag att jag hade tänkt bättre en del gånger. Ta det här med min pappa, det gör otroligt ont att han nästan är som en främlig för mig och jag för honom. Och visst önskar jag att jag hade varit modigare och försökt att få en bättre kontakt med honom. Samtidigt har jag inte vågat och visst hade det varit bättre om även han hade visat att han brydde sig om mig, Det ät en lång historia men detta är en av sakerna som jag börjar tänka mera på.


Jag gick och la mig i tid ikväll, och när jag för en gång skull gör det så kan jag inte somna. Vilket gör mig sur och även trött. Trött på att ha såna här nätter då jag inte kan somna och ibland tror jag också att jag är den enda i världen som har dom problemen. Men jag vet mycket väl att det finns flera som har samma problem som mig när det gäller att somna. Och jag vet också att det beror på alla tankar som jag har haft inom mig den sista tiden, så på något sätt får jag väl skylla mig själv antar jag?!.


Är i alla fall ledig i morgon, ska passa på att sova ut. senare blir det stan och träffa mamma ska bjuda henne på en bit mat , vilken fin och rar dotter jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0