Hallonglass

Tuff dag och kväll igår på jobbet, när jag kom hem var jag helt slut, såna kvällar gillar jag inte. Men jag var otroligt glad när dagen och kvällen var över. Nu är det söndag och det är dags för ett nytt pass på jobbet, och jag hoppas de inte blir lika stressigt som det var igår.


Mitt första pass var 8 till 14, sen gick jag hem till maria en stund. Vi satt och skrattade åt någta filmklipp, men vilka talar jag nog inte om ;). Sedan gick både jag och Maria till jobbet, för hade turen och jobba med min bästa kollega och vän igår.

Idag börjar jag vod 07.00 och går till 15.45 och vet ni vad jag ska göra sen? jag ska hem och SOVA. I morgon jobbar jag kväll. Sen ledig tisdag, jobbar onsdag och torsdag, sen ledig fredag, lördag och söndag UNDERBART.


Nu dricker jag kaffe, ska fixa till mig lite så jag ser ut som en människa.


Ja just det fick ett sms av mamma att hon sa att jag skulle kolla på min altan när jag kom hem. Och när jag kom hem hade jag fått jätte fina utemöbler och en söt blomma :) . Så nu hoppas jag på varmare väder så man kan sitta ute och dricka kaffe. Mamma har som sagt en nykel in i min lägenhet  just för att om jag skulle åka bort och så vidare. Märkte idag att hon eller börje även hade diskat åt mig hahaha ibland har man ju tur.


Igår fick jag höra av en boende att jag var en vacker och fin ängel. Sånt är så otroligt gulligt och höra det gjorde min dag helt enkelt.





Här får ni
Lyssna för faaaaan
Daryl Hall & John Oates – Maneater
Sugababes – Push The Button
Moby – In My Heart
Ramones – Pet Semetary
Fleetwood Mac – Go Your Own Way
Olivia Newton-John – You're The One That I Want
Boston – More Than A Feeling
Secret Service – Oh Susie - Radio Version
Poison – Your Mama Don't Dance
Bobby McFerrin – Don't Worry Be Happy
Katrina & The Waves – Walking On Sunshine
Hot Action Cop – Fever For The Flava
The Academy Allstars – I Touch Myself





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0