Väntar på fredrik

Sitter i sängen med en kopp kaffe och väntar på min vän Fredrik. Han ska köra mig till maxi så jag kan handla massa mat. Fredrik är en bra vän dessutom känner han mig rätt så jävla bra, vi var ju ett par i nästan tre år. och visst är jag glad att vi är så goda vänner som vi faktiskt är.

Dessutom känner jag honom rätt så bra, så jag vet att han kommer komma senare än vad han har sagt. Sedan kommer han stressa mig i affären vilket kommer leda till att jag kommer få black out och missa något.

I morgon blir det jobb vilket det även blir lördag, söndag och måndag. Nästa Fredag kommer Mia och då blir det Harrys och för min del en massa öl så jag kan kasta bort alla tankar och funderingar skål på det..


Nu skrev nyss fredrik att han är på väg, så lika bra att jag tar på mig skorna på en gång. Annars kommer han stressa mig för det. Och jag vill inte börja tjaffsa med honom det första jag gör, det har vi gjort alldeles för mycket i våra dagar.


Nu blir det att handla mat, sen ska jag hem i min ensamhet igen och kolla på en film och äta apelsin. I morgon blir det jobb igen, som jag sa till en kollega man kan lika gärna flytta in här , ja för ibland känns det nästan som att man bor på jobbet. Ja jag vet jag ska vara glad som har ett jobb och det är jag. Jag är glad att jag har ett jobb som jag trivs med, med bra kollegor och så vidare. Men visst skulle det vara skönt att vara ledig i flera dagar ibland. Jag är också glad som får vara ledig en hel vecka denna sommaren. Kan ni fatta en veckas semester , det behöver jag och jag förtjänar det verkligen också för den delen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0