Det här med

Att jobba kväll är då inte roligt, ibland kan det ju dock vara helt okej. Men idag är det bara jobbigt, jag vill verkligen inte gå och jobba idag. Men det som är lite bra är ju att kvällarna alltid springer på, men det är just det här med att börja 15.30.  Jag kan  t ex inte gå på stan för då blir jag bara stressad för att jag har en tid och passa.


Nåväl ska fixa något och äta och sätta på en kanna med svart och starkt kaffe ;)
Sen snygga till mig, med andra ord sätta upp håret i en knut och lite
Mascara


För övrigt spelar min granne dålig musik funderar på att höja volymen och visa han var äkta musik är.
Hank Williams – Hey Good Lookin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0