God morgon tisdag

God morgon här sitter jag och som vanligt dricker jag kaffe i tron på att bli piggare. Maria Berättade  i går kväll att hon hade köpt en ny mobil, så förmodligen ska jag köpa den hon hade innan. Visst den är rosa men vad fan min mobil börjar bli konstig och lever sitt egna liv. Så det här med att den är rosa det bryr jag mig inte om för fem öre så det så.


Dags för ett maraton pass till på jobbet, ja för visst är det ett maraton pass. Fast jag hade mycket längre pass på de tiden då det var carema i alla fall på helgerna.


En vecka kvar sen ledig en hel vecka ska bli så skönt och jag om någon förtjänar det. Jag skulle ha jobbat kväll idag men en kollega ville byta ett pass och snäll som jag är så sa jag att det var okej. Jag jobbar helst dag än kväll har alltid gjort det. Visst kan det vara skönt ibland, men förra veckan jobbade jag bara kvällar.


Min jobbar helg för en gång skull känns det inte lika tufft med tanke på att jag sedan är ledig en hel vecka. Maria och jag har pratat smått om vad vi ska göra dock så tror jag inte vi kom fram till något mer än utgång både onsdag, fredag och lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0