Hej från en trött och ledsen Emma

Då var helgen slut och som som vanligt springer helgen iväg när man är ledig. Vart som sagt bowligen med jobbet i lördags. Det gick rätt så bra för mig antar jag :-) är rätt så bra på bowligen kom tvåa i mitt lag.


Efter att ha varut på harrys med kollegorna en stund drar jag och Maria vidare till krögers. Sitter ute på serveringen en stund och tar en öl eller två. Sedan får JAG för mig att vi ska dansa (vilket inte hände så ofta) inte på ett ställe som krögers i alla fall. Maria går med på det i alla fall så vi går in och börjar dansa. I början är det bara vi två på golvet men sedan kommer det flera. En stund senare kommer en jobbig gubbe och frågar om jag vill dansa, säger då nej och han frågar en gång till och jag säger nej igen. Då blir han sur och försöker taffsa på både mig och Maria. En kille måste ha sett detta för han kommer fram och tar tag i mig runt midjan. Sedan säger han till äckel gubben att han ska låta bli mig för jag är hans flickvän HAHA. En räddare i nöden var denna kille som jag tyvärr inte minns namnet på . Men han får namnet sebastian av mig för att han var så snäll och rar och jag tycker Sebastian är ett fint namn så  det så.


Sedan träffar jag på beni och hans kusin utanför det rock. Försöker förklara att det visst kommer vatten från fontänen men beni skrattar och säger att jag nog inte ska dricka mera. och jag antar att pojken hade rätt, tappade min mobil utan att märka det. Beni kommer fram och säger ; Emma vart har du din mobil , jag kollar i väskan och hittar den inte. Får panik sen så ler Beni och tar fram min mobil . tydligen hade jag tappat den i trappn. Flyger på honom och ger han en stor kram och säger att han är världens snällaste och sötaste som hittar min mobil. Ibland blir jag ju bara för mycket när jag fått en och annan öl för mycket

Väl inne på the rock träffar vi Ben och cicci och en tjej till. Ben och cissi är tillsammans och nu har dom en till person i deras förhållande. Dom är alltså tre i deras förhållande, jag skulle aldrig klara det, skulle aldrig vilja dela min pojkvän med någon annan och sen skulle jag nog bli svartsjuk också för den delen. Men så länge dom är glada och lyckliga så är jag glad för deras skull.


Träffar även Fredrik på the rock, vi pratar en stund. Och från ingen stanns kallar han mig för bitch. Frågade varför han gjorde det och han sa att jag skojade. Jag vart rätt så förbannad och bad han dra åt skogen. Han sa sedan förlåt men han var en hel dag jävel för sen. Det är en helt annan sak om en kille på 18år kallar mig det, men när en man som nyss fyllt 31 kallar mig för bitch då tycker jag fan att det är droppen.


När jag väl kom hem så är det så tyst så tyst. Får smått panik lägger mig och blundar och inser att jag inte alls är så glad som jag trodde jag var. Ensamheten tar knäcken på mig, jag vill inte vara ensam och olycklig. Jag vill vara kär för helvete. Kär och lycklig någon som håller om mig och viskar söta saker i mitt öra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0