på tal om EX fyfan!





Och visst gör det så där ont inom mig när jag tänker efter.
När vi sa att vi alltid skulle vara vänner
Samtidigt som jag vet
Jag rör mig när du står still
Jag som har ställt upp på dig när du varit i botten

Men vart fanns du när jag var i botten?
Du kallade mig för psykfall och alla hemska saker
Gick runt och berättade saker om mig till andra

Visst jag borde inte bry mig om sådana personer som dig
Fast som vanligt så gör jag det.
när vi ses ute är det som att du träffar mig för första gågen
du blir till och med så där barnsligt blyg eller ska jag säga rädd?
För vad tror du jag ska göra mot dig?
Jag vet har fått utbrott på dig
jag vet att jag slog till din vän när han gjorde narr av mig
men han var värd varenda slag , varje jävla slag
och att du sedan inte går i mellan och gör något gör mig bara ännu mera arg
Du sprang iväg som en feg liten pojke
För det är just det du är en feg liten kille


och att du sedan går runt och pratar illa om min familj
det gör mig rasande

Hur mkt har inte min mamma ställt upp för dig
Svarat på frågor som du viljat ha svar på
hon fanns där och så går du och pratar illa om henne

Det är en sak när du pratar illa om mig
men när det kommer till min familj
fyfan för dig
dra åt helvete


Jag borde nog inte skriva detta men jag bär på en sådan ilska








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0