Undrar en sak?

Hur kan man läsa på två högskolor samtidigt?
När högskolorna ligger i två olika städer?
frågar ni mig låter det faktiskt inte jätte rimligt!

Antar att det kanske finns dom som vill visa att dom är duktiga och smarta
Fast i mina ögon är  man korkad om man tror att folk ska gå på en sådan sak!


Kan inte låta bli att skratta lite (tyck gärna att jag är larvig) är nästan så att jag själv tycker det :p.
Men det jag menar är att det är grymt roligt när man ser och hör folk som tror dom är bättre än alla andra.
Hm-  jag syftar självklart på en person, en person som jag trodde var en Man, men det visade sig att han inte hade växt i sina stora skor ännu.
förlåt kanske man ska säga? eller nej och som sagt jag tycker själv jag är larvig som skriver detta. Men kunde inte låta bli sen du avslutade kontakten med mig på FB , kan du vara omogen så kan även jag vara det. Och visst kanske ska jag visa att jag är mycket mognare än dig, men vet du? jag har alltid vetat att jag är det. Sen första gången jag träffade dig, och jag behöver inte bevisa något som jag redan vet


----> Karma min vän, Karma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0