Ännu glöder solen!

Nästa helg är det första advent blandade känslor det betyder att julen snart är här. Har aldrig varit ett stort fan julen folk blir som galna och jag undviker att gå i affärer ju närmare julen kommer. Därför köper jag alltid julklapper i god tid. Än så länge har jag köpt paket till Elsa och aron nu har jag Mia, Maria, mamma , syster , love, isak och börje kvar



Har gått och blivit dunder förkyld så här förkyld har jag inte varit på år och dar. Ont i kroppen och då menar jag hela kroppen. Mina bihålor gör ont som tusan och har knappt någon röst kvar heller. Har inte tid och vara sjuk orkar inte ligga hemma blir så rastlös och börjar klättra på väggarna. Det enda som är bra är att jag inte kan röka då varje bloss jag tar gör ont.


Blir myskväll i alla fall har laddat upp med chips och läsk nu ska jag bara hitta en bra film jag kan se på . Ledig i morgon också då ska jag vila för jag har en tuff vecka på jobbet som väntar och jag vill inte sjukanmäla mig så länge jag inte har jätte hög feber så är det helt okej.




Kommentarer
Postat av: Iliyena

Bli frisk, flytta till Göteborg och få jobb så blir det bra sen! Ja.., att flytta är ofta jobbigare än att bli frisk (särskilt om man flyttar OCH är sjuk) så hela detta inlägg var främst ämnat att få dig att tänka på förkylningen som ett enkelt hinder! =)

2011-11-20 @ 03:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0