Äntligen är dagen över!

Har varit ös på jobbet idag, maten vi skulle laga idag låg fortfarande i frysen så fick smått panik. Fick lägga den i varmbad sen fick jag göra pannbiffar också då jag såg att maten inte skulle räcka till våra boende. Inte illa att göra sådan mat när vi är mindre personal på helgen.

Nu är jag i alla fall hemma , ska krypa ner i soffan och njuta resten av kvällen.
Väntar på att kaffet ska bli klart så att jag sedan kan krypa ner och bara njuta resten av denna kvällen. Känner liksom att jag behöver det, med andra ord ikväll ska jag inte göra ett skit förutom att ta hand om mig själv.!


Kommentarer
Postat av: Nina

vet hur du känner dig sjukt trött med fast en jag inte jobbar villket du gör. finns inget skönare på kvällen och lägga sig..

2011-10-31 @ 07:22:29
URL: http://cutemomlovemyboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0