Frågor i brist på annat ;)

  1. Ditt längsta förhållande och med vem? :  Cirka tre år och det var med Fredrik
  2. Är du vän med honom idag? : Vi är varken vänner eller ovänner vi hälsar när vi ses ute.
  3. Hur många förhållande har du haft ? : 4 Seriösa räknar ju inte dom som bara ha varit i en månad
  4. Har du lätt för att bli kär? : Beror på ibland , ibland inte beror på helt enkelt!
  5. Mamma eller pappa ? : Mamma såklart då jag inte har världens bästa relation till min pappa :/
  6. Det värsta du gjort på fyllan? : Hmm har gjort en hel del korkat på fyllan, hamnat i bråk , gjort pinsamma saker t ex dansat på ett bord och nästan blivit utslängd. Varit förbannat otrevlig vilket jag blir när jag dricker sprit. Därför håller jag mig undan från spriten försöker i alla fall :P.
  7. Hur mår du idag? : Mår kanon fast det är måndag beror väl på att jag helt enkelt haft en bra helg!
  8. Hatar du någon? : Nej men jag tycker mindre om !
  9. Hur lång är du? : 158 med andra ord en liten skit men inget jag mår dåligt av :D haha!
  10. Strul eller förhållande? : Förhållande trött på att singel livet nu :/



    Ja nu har jag varit så där barnslig och svarat på sådana där frågor som jag tror många skiter i. Snart dags för jobbet och jag känner hur ångest kryper fram. Ja jag vet ska vara glad som har en fast jobb och det är jag, men alla blir väl trött ibland. Dessutom tackade jag till att jobba några extra timmar i morgon och jag börjar redan känna att jag ångrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0